Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог статей
У категорії матеріалів: 14 Показано матеріалів: 11-14 |
Сторінки: « 1 2 |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Праця учнів з побутового
самообслуговування
Ремонтуючи навчальне
обладнання, підтримуючи порядок і чистоту в класах, шкільних майстернях,
рекреаціях, на шкільному подвір'ї, учні вчаться працювати й цінувати працю
дорослих, руками яких зведено шкільну будівлю, виготовлено меблі й навчальне
обладнання, розвивають у собі бережливе ставлення до створеного.
Роботу із
самообслуговування учні мають виконувати і вдома (прибирання ліжка, чищення
одягу і взуття, допомога старшим у прибиранні квартири, приготуванні їжі,
заготівлі дров та ін.). Нерідко батьки оберігають дітей від домашньої роботи,
перебирають на себе те, що вони здатні зробити самі. Діти, які виросли у таких
сім'ях, намагаються уникати фізичної праці, не вміють трудитися і не цінують працю
інших. Педагоги повинні допомогти батькам правильно організувати
самообслуговування дітей в сім'ї. Одна з форм праці із самообслуговування -
чергування учнів у класі та в школі, виконання різних організаторських функцій
у класному і в загальношкільному колективі.
|
Суспільно корисна праця учнів
Такою працею може бути
збирання макулатури, лікарських рослин, дарів лісу, надання допомоги ветеранам
війни і праці, хворим і людям похилого віку. Нерідко вона має змагальний
характер, що спонукає дітей на добрі справи не заради винагороди, а з
усвідомлення необхідності робити людям добро. До суспільно корисної праці
належать і виготовлення іграшок для дошкільнят, створення і ремонт наочних посібників,
упорядкування книжок у шкільній бібліотеці та ін.
Виховна цінність суспільно корисної праці в тому, що школярі вчаться
безкорисливо робити добрі справи, усвідомлюють необхідність поєднання
суспільних та особистих інтересів, розвивають почуття обов'язку перед людьми.
|
Продуктивна праця учнів
Спрямована вона на
створення матеріальних цінностей. її організаційні форми на різних вікових
етапах неоднакові. Для молодших школярів продуктивна праця поєднується з грою,
передбачає використання спеціально виготовлених для дітей інструментів та
обладнання. Підлітки і старші школярі працюють в однакових умовах з дорослими,
користуються тими знаряддями праці, що й вони, отримують трудові завдання,
планують порядок роботи, контролюють її виконання й оцінюють результати. Продуктивна
праця учнів може бути організована в навчальних майстернях, у процесі
виготовлення продукції на замовлення, на пришкільних ділянках, під час трудової
практики на виробництві й у сфері обслуговування.
|
Моральне виховання старшокласниківПЛАН
Вступ
1. Основні засади морального виховання старшокласників
2. Шляхи морального виховання старшокласників
Висновок
Використана література
|
|
|