ПРОЕКТ
„Від шкільного життя –
до мистецтва жити”
Українська
освіта ХХІ століття стала перед необхідністю кардинальних змін у структурі,
змісті й технологіях навчання.
Входження
молодого покоління в глобалізований,
динамічний світ, у відкрите суспільство підносить роль життєвої та соціальної
компетентності учнів школи.
Компетентнісний підхід відповідає об’єктивним потребам учнів.
Разом
з тим він відповідає й напрямам творчих пошуків учителів. Ці пошуки пов’язані з
реалізацією ідеї педагогічної співпраці, особистісно-орієнтованого навчання.
Знання
як самоціль має поступитися місцем знанню як інструментові життя, що забезпечує
молодій людині життя в гармонії з власною природою та довкіллям, суспільством,
окремими людьми, можливість оволодіти новими технологіями.
Продовження дивись у файлі