П`ятниця, 22.11.2024, 05:12
Вітаю Вас Гість | RSS

Гранітненська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 29
Статистика

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Методична робота

У категорії матеріалів: 25
Показано матеріалів: 21-25
Сторінки: « 1 2 3

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Рекомендації щодо організації роботи з обдарованими дітьми

 

Міський (районний) рівень

                   I.      Створення міської (районної) олімпіадної школи;

                II.      Організація роботи з молодими спеціалістами (індивідуальні бесіди з метою виявлення труднощів у роботі молодого вчителя, надання йому практичної допомоги, консультацій щодо методики та технології роботи з обдарованими дітьми, відвідування  уроків досвідчених вчителів-методистів тощо);

             III.      Планування та проведення заходів щодо роботи з обдарованими дітьми (проведення учнівських олімпіад з інформатики, участь у Інтернет-олімпіадах, Інтернет-турнірах; очно-заочній літній школі для юних інформатиків, конкурсів творчих робіт МАН, участь у дистанційних консультацій на форумі, чаті);

 

Шкільний рівень

I етап – аналітичний – виявлення обдарованих дітей, активізація урочної і позаурочної діяльності як єдиного процесу, направленого на розвиток пізнавальних здібностей учнів.

Метою цього етапу має бути ні в якому разі не упустити дитину, яка має певні розумові задатки. З цією метою слід більш тісно співпрацювати із вчителями природничого циклу.

II етап – діагностичний – на цьому етапі проводиться індивідуальна оцінка пізнавальних, творчих можливостей і здібностей дитини через різні види діяльності: учбову і позакласну.

Важливо оцінити творчий потенціал кожної людини, щоб допомогти йому і дати можливість  розвиватися надалі в потрібному руслі.

Фактором успішності цього етапу має бути проведення курсів за вибором, гурткової роботи присвяченій програмуванню. Виявлення обдарованої дитини це нелегка робота, але дати оцінку її творчим, нестандартним здібностям ще складніше.

Якщо у людини немає вираженої потреби пізнання (постійно думати про основну потребу), то  важко розраховувати на продуктивну творчу діяльність.

Творчість — це, перш за все, наполеглива, копітка, натхненна праця, яка вимагає максимальної напруги фізичних і духовних сил людини. Не кожна людина здатна стати творцем, також як не кожна людина може стати трудоголіком, бо це дуже складний процес, який повинен захопити людину і зайняти всі його думки, час, відчуття і ін.

III етап – етап формування, поглиблення і розвитку здібностей учнів – старша школа є особливим освітнім простором, в рамках якого, з одного боку, завершується виконання суспільством його обов'язкової функції по формуванню соціально-адаптованих осіб, а з іншого боку, реально відбувається поступова переорієнтація домінуючої освітньої парадигми з переважною трансляцією системи ЗУНов до створення умов для становлення комплексу компетенції, які розглядуються як здібності людини реалізувати свої задуми в умовах багатофакторного інформаційного і комунікаційного простору.

Методична робота | Переглядів: 510 | Завантажень: 0 | Додав: svetik | Дата: 23.12.2013 | Коментарі (0)

Презентація на тему " Система роботи з обдарованими дітьми"

Методична робота | Переглядів: 1802 | Завантажень: 199 | Додав: svetik | Дата: 23.12.2013 | Коментарі (0)

Роль учителя в работе с одаренными детьми.

В   настоящее   время   наблюдается   повышенный   интерес   к проблеме одаренности, к проблемам выявления, обучения и  развития  одаренных 

детей.

Одаренный ребенок – это ребенок, который выделяется яркими, очевидными, иногда выдающимися достижениями (или имеет внутренние предпосылки для таких достижений) в том или ином виде деятельности. На сегодняшний день большинство психологов признает, что уровень, качественное своеобразие и характер развития одаренности – это всегда результат сложного взаимодействия наследственности и социальной среды. При этом особое значение имеют собственная активность ребенка, а также психологические механизмы саморазвития личности, лежащие в основе формирования и реализации индивидуального дарования.

Методична робота | Переглядів: 1700 | Завантажень: 0 | Додав: svetik | Дата: 23.12.2013 | Коментарі (0)

Презентація "Громадсько-активна школа" для конкурсу "Учитель року" номінація "Директор школи"

Методична робота | Переглядів: 397 | Завантажень: 36 | Додав: svetik | Дата: 25.11.2013 | Коментарі (0)

Матеріали до конкурсу "Учитель року 2013" номінація "Директор школи"

З м і с т

   1.   Анкета учасника конкурсу «Учитель року-2013» в номінації «Директор школи».

2.   Презентація особистості директора школи

Коссе О.С.

3.   Опис досвіду роботи «Сучасні форми та методи комунікації в управлінні школою.

4.   Якість освіти . Багатогранність вимірів. Матеріали експериментального дослідження «Управління якістю освіти».

5.   Модель сільської школи. Гранітненська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – громадсько активна школа.

Методична робота | Переглядів: 499 | Завантажень: 44 | Додав: svetik | Дата: 25.11.2013 | Коментарі (0)

1-10 11-20 21-25
Форма входу
Пошук
Друзі сайту