П`ятниця, 22.11.2024, 05:10
Вітаю Вас Гість | RSS

Гранітненська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 29
Статистика

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Атестація

Форми атестації

Форми атестації

 

1. Екзамен

Екзамен – форма іспиту, під час якої атестований відповідає на питання та виконує завдання, які вказані в екзаменаційному білеті,  в усній чи письмовій формі. Кількість питань у білеті – 3 (науково-теоретична, методична та психолого-педагогічна підготовка). Оцінюється за 2-х бальною системою. Мінімальна сума балів для здачі екзамену – 0,6.

2. Співбесіда

Співбесіда – форма іспиту, під час якої атестований відповідає на питання та виконує завдання, запропоновані членами атестаційної комісії. Відрізняється від інших форм іспиту (наприклад, екзамену) тим, що пропонує вільну бесіду з атестовуваним. Іспит у формі «Співбесіда» включає в себе оцінку знань з науково-теоретичної, методичної та психолого-педагогічної підготовки. Оцінюється за 2-х бальною системою. Мінімальна сума балів для здачі екзамену – 0,6.

3. Захист науково-методичної розробки

            Захист науково-методичної розробки представляє собою короткий аналітичний звіт атестовуваного про суть проведеного науково-педагогічного дослідження з проблем навчально-виховного процесу.

Захист проводиться з використанням необхідного наочного матеріалу (плакати, таблиці, слайди тощо) та технічного забезпечення (відео- та аудіо-апаратура, компютер тощо). Письмовий варіант (докладний зміст) науково-методичної розробки для попереднього ознайомлення надається атестаційній комісії разом із заявою про атестацію.

Захист повинен вміщати такі обовязкові елементи:

ІІ категорія:

  • проблема, яка міститься в основі науково-методичної розробки;
  • ціль, задачі, новизна науково-методичної розробки;
  • методи та засоби, що використовуються;
  • форми організації процесу навчання (виховання);
  • оцінка результатів науково-методичної розробки.

І категорія:

  • обовязкові елементи для вчителів ІІ категорії (див. вище);
  • використані методи та засоби для різних форм організації процесу навчання (виховання);
  • методичний аналіз науково-методичної розробки.

Вища категорія:

  • обовязкові елементи для вчителів І категорії (див. вище);
  • актуальність розробки;
  • предмет, обєкт та методологія дослідження;
  • теоретична та практична значущість розробки;
  • методика оцінки результатів науково-методичної розробки;
  • матеріали з апробації.

Загальний час захисту науково-методичної розробки – 30-45 хвилин.

4. Захист дослідницько-експериментальної роботи

.           Захист дослідницько-експериментальної роботи полягає в короткому аналітичному звіті атестовуваного про суть проведеного педагогічного експерименту.

Захист проводиться з використанням необхідного наочного матеріалу (плакати, таблиці, слайди тощо) та технічного забезпечення (відео- та аудіо-апаратура, компютер тощо). Письмовий варіант (докладний зміст) дослідницько-експериментальної роботи для попереднього ознайомлення надається атестаційній комісії разом із заявою про атестацію.

Захист повинен містити такі обовязкові елементи:

ІІ категорія:

  • проблема, яка міститься в основі дослідницько-експериментальної роботи;
  • обєкт експериментального дослідження;
  • ціль, задачі та гіпотеза дослідницько-експериментальної роботи;
  • використані методи та засоби;
  • форми організації та програма експеримента;
  • оцінка результатів дослідницько-експериментальної роботи чи нововведення, що перевіряється.

І категорія:

  • обовязкові елементи для вчителів ІІ категорії (див. вище);
  • програма експеримента;
  • використані методи та засоби для різних форм організації дослідницько-експериментальної роботи;
  • характеристика отриманих результатів експеримента.

Вища категорія:

  • обовязкові елементи для вчителів І категорії (див. вище);
  • актуальність роботи;
  • новизна та практична значущість роботи;
  • методичний аналіз роботи;
  • матеріали з апробації та рекомендації до впровадження (посилання на авторські навчальні та методичні посібники, інструкції, рекомендації тощо).

Загальний час захисту науково-методичної розробки – 30-45 хвилин.

5. Творчий звіт

Творчий звіт – комплексний захід, який відображає цілісну систему роботи педагога з рішення педагогічних питань.

Творчий звіт передбачає:

5.1. Організацію виставки, яка наочно відбиває систему роботи (доклади, розробки окремих тем, поурочні плани, авторські зразки дидактичних матеріалів, наочні посібники, таблиці, варіанти авторських програм, роботи дітей тощо).

5.2. Прослуховування докладу, який у загальному вигляді розкриває досвід роботи.

Творчий звіт педагога, що атестується, на засіданні МО

__________________________________________________________________

                                                                                      (ПІБ учителя)

            Протягом звітного періоду з __________ по __________ викладав у _________ (назва

закладу) предмет __________ (назва дисципліни).

 

            За цей період було виконано таку роботу:

 

1.     Навчально-методична:

•         методичні розробки (назви тем);

•         відкриті уроки;

•         навчально-методичне забезпечення предмету;

•         інструктивно-методичні матеріали до семінарських, практичних, та лабораторних робіт;

•         завдання та методичні рекомендації для самостійної роботи учнів тощо;

•         матеріали контролю знань (моніторингові дослідження);

•         тести контролю знань; (допускається продовження, коригування).

 

    2.   Результати роботи:

•               навчальна робота в ____________ р. (порівняти з минулими роками).

 

    3.   Позакласна робота:

•               участь в олімпіадах;

•               конкурсах МАН;

•               ЗНО;

•               інших конкурсах;

•                      робота гуртків, факультативів (допускається продовження,     коригування).

 4.   Підвищення кваліфікації:

•                     індивідуально-творча робота в межах курсів підвищення кваліфікації;

•             післякурсова самоосвітня діяльність;

•             робота над науково-методичною темою.

  5.   Робота в МФ (методичні форми):

•             на рівні НЗ;

•             на рівні міста (району);

•             на обласному рівні.

   6. Розвиток навчально-технічної бази кабінету.

    7.   Інші роботи.

    8.   Перелік публікацій та методичних матеріалів, представлених педагогом   до атестації.

    9.   Виконання програм та іншого педагогічного навантаження.

Висновки МО про:

 

1.     Цінність досвіду педагога.

     2.   Результативність впровадження в навчальний

           процес сучасних методів навчання.

3.     Застосування інформаційних, компютерних

          технологій навчання.

4.     Організаторські та творчі здібності педагога.

     5.   Результативність роботи за атестаційний період.

 

Категорія: Атестація | Додав: svetik (23.12.2013)
Переглядів: 628 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Друзі сайту