|
Гранітненська школа бере участь в обласному
експерименті «Управління якістю освіти». Третій рік реалізується програма
«Управління впровадженням педагогічних технологій як засіб підвищення якості освіти».
У
рамках Програми 05.12.2013 року проведено засідання педагогічної ради на тему
«Технологія організації навчання української мови та літератури, спрямованого
на творчий розвиток учнів».
|
Аналітичні матеріали з даного питання засвідчили,
що педагогічні технології, які
застосовують вчителі української мови та літератури Єфесько Т.В., Хара А.М.,
Коссе О.С. забезпечують цілеспрямоване
вироблення в учнів креативних якостей.
В
залежності від мети уроку та форм організації навчальної діяльності учнів
учителі активно використовують інтерактивні технології навчання, а саме:
-
інтерактивні технології кооперативного навчання;
-
інтерактивні технології колективно-групового навчання;
-
інтерактивні
технології ситуативного моделювання;
-
інтерактивні технології опрацювання дискусійних питань.
Показники рівня розвитку
учнів дають підстави стверджувати, що технологічне навчання – це навчання ХХІ
століття, навчання сучасної школи.
Шкільна практика, як
ніколи, виявилася тепер наближеною до науково-педагогічних надбань.
Спостерігається ефект зустрічних течій,
коли творчі наробки вчителів, знаходять глибокий аналіз і повертаються у
шкільну практику як «науково обґрунтовані й практично доцільні моделі
навчання».
|