Українська освіта ХХІ століття стала перед необхідністю кардинальних змін у
структурі, змісті й технологіях навчання.
Входження молодого покоління в глобалізований, динамічний світ, у відкрите
суспільство підносить роль життєвої та соціальної компетентності учнів школи.
Демократична парадигма освіти відповідає об’єктивним потребам учнів. Разом
з тим відповідає і напрямкам творчих пошуків учителів. Ці пошуки пов’язані з
реалізацією ідеї педагогічної співпраці, особистісно-орієнтованого
навчання та виховання.
Знання як самоціль має поступитися місцем знанням як інструментові життя, що забезпечує молодій
людині життя в гармонії з власною природою та довкіллям, суспільством, окремими
людьми.
Найбільш важливим напрямком
виховання є організація демократичного шкільного життя, коли учні,
учителі, батьки, представники громадських організацій – це організатори,
учасники функціонування міні- моделі
суспільства. Повністю матеріал можна переглянути у файлі "Виховна робота школи".
|