28 листопада в Гранітненській ЗОШ І-ІІІ ступенів серед учнів 8-10 класів був проведений захід "М. Лютер і народження протестантизму". Мета заходу - з’ясувати причини, хід та наслідки реформації в Європі, розвивати аналітичне мислення, вміння розмірковувати, зрівнювати та систематизувати свої знання; виховувати толерантне ставлення до будь-якої релігії та повагу до думок інших.
Розробка заходу
Тема: М. Лютер і народження протестантизму
Мета: з’ясувати причини, хід та наслідки реформації в Європі, розвивати аналітичне мислення, вміння розмірковувати, зрівнювати та систематизувати свої знання; виховувати толерантне ставлення до будь-якої релігії та повагу до думок інших.
Обладнання: підручник, карта, мультимедійний проектор, ілюстрації, картки.
Урок проходить у формі гри «Найрозумніший». Клас ділиться на дві команди. Виграє та команда, яка набрала більшу кількість балів.
Конкурс №1 «Конкурс красномовців» (Домашнє завдання)
Перша команда готує цікаве повідомлення про Мартіна Лютера, а друга – про Томаса Мюнцера.
Конкурс №2 «Бліц-турнір»
Команди по черзі дають відповіді на поставлені питання.
Конкурс №3 «Що зображено на ілюстрації?»
Дивлячись на ілюстрацію, яка спроектована на дошку, учні повинні розповісти, яка історична подія на ній зображена.
Конкурс №4 «Закінчи речення»(конкурс капітанів)
Учитель починає речення, а капітан команди повинен його закінчити (капітани відповідають по черзі)
Конкурс №5 «Ключове слово»
На картках написані ключові слова, які стосуються даної теми, команди по черзі піднімають картки і дають відповідь: про який історичний факт говорить це слово.
Підсумковий етап
Учитель підраховує бали, оголошує переможців, аналізує роботу учнів на уроці, виставляє оцінки.
|